Redakce testuje: Jak zhubnout do plavek s milon circle?

Čas je neúprosný – léto je na spadnutí a my v redakci jsme se ještě nestihli hodit do kondice. Co dělat, když nemáte času nazbyt a přesto chcete na dovolené v plavkách zazářit jako plavčíci z pobřežní hlídky? Řešením je milon circle!

Zuzana Zbořilová

Dobrou zprávou je, že tento typ cvičení je vhodný i pro ty z vás, kteří nejste zarytými milovníky všech závaží a vaší nejoblíbenější činností není zvedání činek. Samozřejmě – mezi jeho uživateli mohou být i sportovci, kteří volí hlavně výkonnostní trénik, ale ti už o milonu asi vědí... Proto dnes milon circle vyzkoušíme především jako začátečníci, kteří mají málo času. 

Nejvíce času (a to máme na mysli zhruba hodinu) vám zabere první trénink. Ten je totiž zásadní z hlediska určení, co je konkrétně vaším cílem. S trenérem proberete, zda chcete zvětšit svalovou hmotu, shodit přebytečná kila nebo zlepšit výkon. Společně vyplníte dotazník (ohledně zdravotních indispozicí) a provedete různá měření. Přístroj, který vypadá na první pohled jako váha, vám změří, kolik máte v těle vody a tuku (i toho, který je „schovaný“ mezi vnitřními orgány). Jakmile máte veškeré měření hotové, získáte čipovou kartu s vašimi informacemi. Nyní stačí už jen absolvovat první kolo s trenérem, abyste nastavili správné pozice a zátěže na všech přístrojích. Čipová karta vás tak při každém dalším cvičení rozezná a nastaví vám vaše závaží, i kdyby před vámi cvičil sám Schwarzenegger. Tím je právě milon circle tak praktický – neztrácíte čas (ani nervy) sundaváním závaží svalovce před vámi. Prostě jen vložíte kartu a můžete začít – trénink je zcela přizpůsoben vám na míru. Na každém z přístrojů cvičíte vždy 60 sekund (na vytrvalostních strojích – rotopedu či eliptickém trenažéru – čtyři minuty). Mezi každým cvičením je 30sekundová fáze odpočinku. Nemusíte si ale nic stopovat – zbývající čas vždy vidíte na displeji i na obrazovce uprostřed místnosti. Tímto způsobem odcvičíte dvě kola a máte to hotové za 35 minut. Tím, že přístroje samy hlídají odcvičený čas všech, nehrozí, že by vás někdo před vámi brzdil. A pokud si nebudete vědět s něčím rady, můžete být klidní – vždy je přítomný trenér, který vám rád poradí a nastaví s vámi další změny v tréninku. 

Jako hlavní bonus vnímáme rozhodně časovou nenáročnost. Kdo má totiž v dnešní době času nazbyt? Cvičení na milon circle vám zabere čistého času 35 minut. Pokud ovšem budete chtít, můžete si předtím skočit na běhací pás či rotoped do fitness, abyste rozehřáli organismus. Vstup do fitness máte v rámci tréninku milon circle zdarma. 

Dokonalá kombinace

Když si cvičíte doma nebo chodíte běhat, málokdy se donutíte, abyste procvičili všechny svalové skupiny. A dostatečný strečink radši ani nezmiňujeme... Milon circle vám díky posilovacímu a vytrvalostnímu cvičení zaručí, že trénujete zároveň horní část těla, trup i nohy. Dvě vytrvalostní jednotky (eliptický trenažér a rotoped) na zařízeních Crosswalker a Ergometer navíc posilují nejdůležitější sval našeho těla – srdce.

„Milon nabízí vybalancovanou kombinaci aerobního a rezistenčního tréninku. Cvičení rovnoměrně zapojuje antagonisticky působící svalové skupiny a tím pomáhá předcházet rozvoji svalových dysbalancí. Díky možnosti individuálního nastavení intenzity a rozsahu zátěže je cvičení vhodné jak pro širokou veřejnost, tak pro sportovce, ale i pro klienty s různým zdravotním omezením, jako je vysoký krevní tlak, obezita a jiné,“ doporučuje tento typ tréninku i MUDr. Dalibor Pastucha, Ph.D., MBA

Excentrický trénink

Posilovací stroje milon dávají o 30 % víc odporu na zpětné vazbě, což se nazývá excentrickým tréninkem. V praxi to znamená, že když tlačíte 15 kg dopředu, vrátí se vám 20 kg zpět, aniž byste vynaložili znatelně větší fyzické úsilí.

Výsledky

Pokud půjdete na milon circle jen jednou, nečekejte žádné zázraky. Úspěch je totiž vždy v pravidelnosti. Skvělých výsledků dosáhnete, když najdete čas alespoň 6x za měsíc. Tím, že je efektivita cvičení na milon circle 15x vyšší než u klasického silového tréninku, je zaručeno metabolické spalování i po samotném tréninku (pokud je tedy vaším cílem zhubnout, máte předem téměř vyhráno!). Se svou velkou šířkou pásma a jemným nastavením zařízení se posilovací/vytrvalostní milon circle hodí jak pro začátečníky k základnímu tréninku, tak pro pokročilé v rámci tréninku výkonnostního.

milon circle & Omega centrum sportu a zdraví 

Zaujal vás tento způsob cvičení? Nedivíme se. Změny, které vidíme na svých tělech, nás totiž samotné baví! Přijďte si tedy milon circle do Omegy také vyzkoušet – první lekci máte zcela zdarma! A to už za test stojí, co říkáte? Více informací najdete na webu.

#omega centrum #redakce testuje #fitness #zdravý životní styl #milon circle

reklama

Divadlo na Šantovce | Předplatné podzim 2017
Další články