5 pod 25: David Kočí (19 let)

Studenti olomouckého gymnázia Hejčín se rozhodli vytvořit účelnou aplikaci EasyTicket. Prvotní idea přišla od Davida Kočího zcela spontánně při cestě z diskotéky. Postupně se z bláznivého nápadu vyklubal smysluplný projekt, na kterém se podílí také Jan Pěrůžek (19) a Alexandr Reško (20). Od 23. prosince 2016 funguje trojice jako s.r.o.

Nel Foberová

„Všichni jsme momentálně na stejné úrovni, o projekt se snažíme starat rovnoměrně. Momentálně jsme ještě nedospěli do bodu, kdy si budeme muset přesně vytyčit naše role.“ Složitějšími postupy se zásadně zabývají všichni dohromady. A jak už název napovídá, jedná se o princip veskrze jednoduchý – tedy easy.

V aplikaci EasyTicket je k dispozici středně široký rejstřík klubů či barů. V Olomouci se v začátcích bude jednat zhruba o 12 podniků. Uživatel si tak může objednat vstupenku s drinkem navíc za výhodnou cenu přímo z pohodlí domova. např.: happy hours 1+1drink/3+1pivo atd. „Snažíme se vždy vybrat podnik, který je něčím zajímavý a bude pro návštěvníka přínosný.“ Aplikaci si lze jednoduše naistalovat do chytrého mobilu s operačním systémem Android či iOS. Výhodou je, že jde ruku v ruce také s Facebookem. Start aplikace byl naplánován na září 2017.

V redakci nás mimo jiné také zajímalo, jaké potíže musel tým překonat a kam až je všechny překážky posunuly. „První úskalí bylo kompletní naplánování, které v podstatě probíhá celou dobu až doteď. Dále jsme si museli nějak rozvrhnout financial management – nikdo vám neudělá aplikaci zadarmo. Tam bylo těch problémů více. Nejdříve jsme s Honzou vše chtěli ufinancovat sami, ale naštěstí jsme byli střízliví a přizvali k nám do týmu ještě Alexe. Poté jsme také měli dlouhé hovory o plánování marketingu.“

S finančními strategiemi se celý tým snaží nakládat racionálně a se zdravou dávkou rozumu. I to je důvod, proč si i zařizují kompletní propagaci sami. „Momentálně máme v plánu se o to starat sami. Na sociální sítě máme připraveny různé soutěže a grafické obrázky, které lidem snadno vysvětlí fungování. Nachystané máme také letáčky i plakáty.“

Na naši otázku, jaké představy má o budoucnosti jak aplikace, tak i své vlastní, nám David Kočí pohotově odpověděl: „V tomhle mám jasno – pokud se bude aplikaci dařit, chceme, aby lidem v celé republice dělala radost, aby jim usnadnila život a také trošku zlevnila kulturní vyžití – od kamarádského posezení v baru až po takové to klasické paření do ranních hodin na diskotékách.“

Blízké okolí na tento počin reaguje velmi dobře a nyní již zbývá jen počkat, co na to veřejnost. Mimo jiné se David rozhodl také pro studium na vysoké škole, konkrétně jeho kroky zamíří na Právnickou fakultu Univerzity Karlovy... Více informací o samotné aplikaci, jejíž podnázev by mohl znít „Bez fronty a levněji do klubu“, najdete na www.easytic.cz

#5 pod 25 #david kočí #alexandr reško #jan pěrůžek #easyticket

reklama

Olomoucký Business Ples
Další články