Milly Fashion – italská móda s osobním přístupem

Na začátku byly dvě sestry, velká vášeň pro módu a obchody, které nenabízely to, co by se Zuzaně a Markétě líbilo. Proto vymyslely koncept showroomu Milly Fashion...

Zuzana Zbořilová

Milly Fashion rozhodně není klasickým butikem, kde by byla daná otvírací doba a vy jste přišli nakoupit běžné módní kousky. „Idea na koncept Milly Fashion vznikla zhruba před dvěma třemi lety, kdy jsme se sestrou pro sebe nemohly sehnat žádné jednoduché oblečení. Začaly jsme se problémem zabývat a zjistily, že nedostatek elegantní vkusné módy řeší i mnoho našich kamarádek. Často se nám taky stalo, že jsme si na klasické nákupní tour v Praze nakoupily spoustu věcí, ovšem po příchodu domů jsme zjistily, že k sobě nic nepasuje. A velmi bychom tehdy uvítaly, kdyby existovalo místo, kam bychom přišly a vybraly si kompletní outfit, který by ladil dohromady. Tak vznikly dva showroomy Milly Fashion – jeden v Olomouci a druhý v Praze,“ vypráví Zuzana Sedláčková.

Kompletní outfit = úspora času

Milly Fashion ovšem není jen o nákupu kompletního outfitu – to je jen jeden z benefitů tohoto konceptu. Mnoho žen totiž ocení samotný způsob fungování showroomů. Protože Zuzana i Markéta milovaly módu a nakupování odmalička, věděly, čemu se při realizaci Milly Fashion vyhnout. Showroom tak funguje na systému osobního přístupu, kdy se každá žena objedná na konkrétní schůzku a pak si v klidu se sklenkou prosecca nebo nad šálkem čaje může prohlédnout a vyzkoušet různé kousky.

Je sice fajn mít v šatníku jeden kompletní outfit, ale hlavní výhodou Milly Fashion je to, že i kousky z dalších kolekcí mohou ty předchozí skvěle doplňovat. Nestane se vám tedy, že budete mít v šatníku 20 kousků oblečení, které by s ničím nešly kombinovat. Každá kolekce totiž přirozeně navazuje na všechny předešlé.

A zapomenout se nedá ani na velkou časovou úsporu, kterou byste při pobíhání po nákupních centrech a hledání k sobě pasujících kousků oblečení nikdy neměli. Nehledě na to, že při dnešním uspěchaném životě ani často nemáte chuť běhat zpocené po obchodech.

Italská ležérní elegance

Když Zuzana s Markétou dávaly koncept Milly Fashion dohromady, hrálo jim do noty, že uměly perfektně italsky a právě italská móda jim do myšlenky zapadala nejlépe – snad hlavně pro to, že je přirozeně elegantní, ale takovým tím ležérním způsobem a ženy jsou díky ní více ženami.

Podnikavé sestry tak začaly jezdit na veletrhy módy do italské Florencie a postupně si našly pár zaručených módních firem z Milána a Bologně, se kterými dnes spolupracují. Do Itálie nyní jezdí dvakrát do roka vybírat kolekce na nadcházející sezony, což někdy může být jako věštění z koule – kolekce na období jaro/léto a podzim/zima se vybírají na rok dopředu. Je proto důležité, aby neustále sledovaly trendy a předvídaly, co by se klientkám v České republice mohlo líbit.

Po první kolekci, kterou v Itálii objednaly, se ukázalo, že intuici na výběr konkrétních kousků mají sestry dokonalou – po celé kolekci se totiž velmi rychle zaprášilo. Postupně tak navyšovaly objem oblečení – ne ovšem v počtech kusů od jednoho produktu: „Pro oba dva showroomy bereme každý kousek v každé velikosti pouze po jednom kuse, takže se málokdy stane, že by zákaznice ve stejném outfitu potkala v ulicích Olomouce někoho dalšího.“

Co se velikostí týče, aktuálně v showroomech Milly Fashion najdete oblečení od XS po L, ovšem do budoucna plánují Zuzana s Markétou rozšířit nabídku i o větší velikosti. „Když vidíme, že má o naše značky zájem klientka velikosti 46, snažíme se pak z kolekcí vybírat i kousky, o jaké se zajímá a které by jí seděly,“ doplňuje Zuzana Sedláčková a tím nám potvrzuje, že koncept Milly Fashion je opravdu o osobním přístupu, kde můžete nechat vyniknout vaši ženskost, a to v klidu příjemného showroomu.

Milly Fashion

Showroomy Milly Fashion najdete v Olomouci (Dolní novosadská 68, tel. 731 409 013) a v Praze (Mezitraťová 233/1 na Praze 9, tel. 731 113 178) – oba dva fungují na systému osobního objednání, které zaručí, že se personál bude věnovat pouze vám. Zakoupit se dají i oblíbené dárkové poukazy nejen v předvánoční době. Ukázky kolekcí a více informací o konceptu Milly Fashion najdete na www.milly.cz

#milly fashion #milly.cz #italská móda #móda

reklama

Olomoucký Business Ples
Další články