[OL]4you na

Podnikavá hlava podpoří podnikatele už počtrnácté. Finále soutěže proběhne 24. května

Vědeckotechnický park Univerzity Palackého v Olomouci (VTP UP) vyhlašuje již 14. ročník soutěže Podnikavá hlava. Cílem je podpořit začínající i zkušené podnikatele a ocenit nejlepší podnikatelský záměr Olomouckého kraje. Soutěž nabízí možnost získaní nových kontaktů, networking, sdílení zkušeností, konzultace s mentory, ale také 50 000 Kč do startu podnikání nebo 50% slevu na roční pronájem kanceláře pro vítěze. Přihlášení je možné do 10. května, zájemci mohou využít i konzultace od pořadatele nebo hlavního partnera soutěže.

Podnikavá hlava podpoří podnikatele už počtrnácté. Finále soutěže proběhne 24. května

Podnikavá hlava jako skvělý start

Soutěž Podnikavá hlava je určena všem, kteří se chtějí pustit do podnikání, a to jak začínajícím podnikatelům z řad studentů a zaměstnanců UP, tak i těm zkušeným, kteří chtějí přijít s novým nápadem. "Jedná o skvělou příležitost najít investora či partnera pro své podnikatelské nápady a posunout je na další úroveň. Soutěžící mohou získat výhry, ověřit si zájem o svůj nápad a obdržet zpětnou vazbu od poroty a dalších účastníků. Pro finalisty se připravuje i speciální workshop na téma marketingu a budování značky ve spolupráci s ESMEDIA Interactive," uvedl ředitel VTP UP Petr Kubečka.

Finále se uskuteční 24. května

Přihlášky můžou zájemci o účast v soutěži podávat do 10. května. Z přihlášených soutěžících bude vybráno deset finalistů, kteří představí své projekty na finále soutěže. To se uskuteční 24. května, odborná porota během něj rozhodne o konečném pořadí vítězů. Hodnotit bude, jak jsou projekty originální a komplexní či zda je možné je v praxi realizovat.

Soutěž pořádá Univerzita Palackého v Olomouci pod záštitou rektora UP prof. MUDr. Martina Procházky, Ph.D., a náměstka hejtmana Olomouckého kraje Ing. Jana Šafaříka, MBA. Finančně ji podporuje generální partner – firma Reticulum, a. s., a hlavní partner – Inovační centrum Olomouckého kraje. 

Pravidla a ostatní informace o soutěži jsou k dispozici na webu soutěže a na sociálních sítích Facebook a Instagram.

reklama