[OL]4you na

George Clooney zašel moc daleko!

Opět je tu George Clooney se svou oblíbenou kávou – na obrazovky se dostane nová reklamní kampaň společnosti Nespresso, která byla odhalena 30. října na adrese www.nespresso.com/howfar. V nových záběrech uvidíte, jak Clooney ve francouzském herci Jeanu Dujardinovi našel víc než důstojného soupeře a ve snaze opatřit si šálek kávy Nespresso vyšel naprázdno.

George Clooney zašel moc daleko!

George Clooney to na place komentoval slovy: „Se společností Nespresso spolupracuji již mnoho let a je fantastické, že se jejich reklamní kampaně stále těší takovému pozitivnímu přijetí. Udělalo mi velkou radost, že jsem dostal příležitost pracovat na této reklamě s Jeanem, i když mě tentokrát převezl!“

V záběrech uvidíme Clooneyho v překrásné vile u italského jezera Como, jak si jde připravit šálek kávy espresso. Potká přitom svého kamaráda Dujardina, který zrovna chce použít poslední kapsli Nespresso. Clooney Dujardina přesvědčí, aby mu tu poslední kapsli dal, ovšem na oplátku mu musí něco nabídnout! A když už si chce vychutnat své oblíbené Grand Cru Volluto, osloví ho krásná dáma. Clooney jí jako dokonalý gentleman nabídne šálek espresso a teprve pak mu dojde, že se nechal obelstít.

„U nové reklamní kampaně Nespresso “What Else?” jsme si kladli za cíl vytvořit nový a hravý scénář s dlouholetým velvyslancem značky Georgem Clooneym. Zkrátka vytvořit reklamu, která se bude divákům v televizi i na internetu líbit. Letos jsme rovněž měli příležitost spolupracovat s Jeanem Dujardinem a ukázat, „Jak daleko“ ti dva zajdou, aby si vychutnali tu nenapodobitelnou chvilku s kávou Nespresso,“ uvedl Guillaume Le Cunff, ředitel pro mezinárodní marketing & strategii při Nestlé Nespresso SA. „V rámci kampaně rovněž vybídneme členy Clubu a milovníky kávy, aby tento příběh žili s námi na digitálních a sociálních platformách a řekli nám, „Jak daleko“ by byli ochotni zajít pro své oblíbené Nespresso Grand Cru.“

Jean Dujardin dodal: „Líbí se mi humor spojený s kampaněmi společnosti Nespresso a moc jsem si užil natáčení s Georgem Clooneym. Kávu od Nespresso mám moc rád a obzvláště jsem si vychutnal to Grand Cru, které mělo připadnout Georgeovi!“

Tak jako u každého dílu svých dobrodružství spojených s kávou Nespresso tento držitel Oskara a režisér úzce spolupracoval se značkou, pomáhal vybrat zajímavý scénář, improvizoval ještě vtipnější repliky než ve scénáři a pracoval s režisérem, aby se na place všichni bavili, i když kamery zrovna nejely. Nespresso a Clooney pracovali v tandemu se slavným režisérem Grantem Heslovem – jenž byl jako režisér a scenárista rovněž nominován na Oskara, ale nadto je sám herec a dlouholetý Clooneyho kamarád.

Celá reklamní kampaň společnosti Nespresso „Howfar“ s Georgem Clooneym a Jeanem Dujardinem v hlavní roli bude mít v ČR premiéru 8. listopadu na on-line sítích ve speciální dlouhé verzi. A 17. listopadu ve 45s verzi na televizních kanálech a v kinech. Novinkou také bude 15s tag, který bude vysvětlovat Nespresso systém.

Reklamní kampaň připravila agentura Interpublic Group se sídlem v Paříži ve spolupráci s reklamním teamem McCann a MRM//McCann pro digitální komunikaci. Komunikaci zajišťuje agentura Weber Shandwick a společnost Futurebrand je zodpovědná za brand identity.

Chcete-li zhlédnout reklamní kampaň Nespresso „Howfar“, navštivte www.nespresso.com/howfar

reklama