Jak vypadá den kurýra Wolt? Prozkoumaly jsme ho!

Cesta objednaného jídla z Wolt až k nám domů je nám vlastně trochu záhadou. Nevíme, zda si tuto otázku pokládáte také, ale my se samy sebe častokrát ptáme - jak to všechno dokáží tak ladně zkoordinovat? V redakci [OL]4you jsme tomu přišli na kloub!

Veronika Jínová

Abychom odhalily záhadu putování našeho oběda z vybrané restaurace spadající pod Wolt až k nám na talíř, museli jsme se zeptat zasvěcených. Tím je například nový sympatický šéf kurýr Wolt Patrik Medonos, který určitě s objednávkou zazvoní někdy i u vašeho domu. Jako kurýr ve výrazné modré bundě (a s přetrvávajícím úsměvem) pracuje Patrik od samého počátku uvedení Woltu v Olomouci. 

Pracovní den kurýrů Wolt začíná někdy před desátou dopolední, kdy se všichni sjedou do centra a čekají na první svačinové nebo obědové objednávky. Wolt však pod svá křídla nově nabírá i vyloženě snídaňové podniky, proto brzy začne rozvážet již od 8:00. Na to se opravdu těšíme! Hlavní spojkou mezi restauracemi a kurýrem je aplikace Wolt Courier Partner - z ní má kurýr možnost dozvědět se veškeré informace ohledně dané objednávky, dokonce mu spočítá ideální čas jeho pro jeho příjezd do restaurace. Poté stačí objednávku v restauraci vyzvednout, zkontrolovat a vyrazit za zákazníkem. Wolt má v Olomouci pod sebou více než padesát kurýrů. Ti v rušných olomouckých ulicích jezdí buď na kole nebo v autě. Častým dopravním prostředkem kurýrů v jiných městech je také skůtr, u nás ho ale zatím nepotkáte. 

Výhodou práce kurýra Wolt je možnost libovolného doručování mimo danou pracovní dobu. Kurýr může rozvážet během večera, pár hodin přes oběd, nebo prostě kdykoli se mu bude líbit. Jednoduše - když potřebuje nějakou tu korunu extra. "Největší zápřah máme přes oběd, to je nejvíce objednávek. Po obědě nastává pauza, člověk má čas na svačinu nebo si klidně může skočit ke kadeřníkovi. Shon startuje pak zase v pozdním odpoledni, kdy začínají večeře, a trvá až do konce naší směny ve 22:00," popisuje svůj den šéf kurýr Partik.

Celý proces doručení jsme v redakci pečlivě sledovali. Při čekání na objednávku vás zákaznická aplikace Wolt spolehlivě a přehledně informuje o stavu vaší objednávky, dokonce upozorní na příjezd kurýra před váš dům. V tom okamžiku můžete očekávat řinčení zvonku nebo telefonní hovor. Poté, co se kurýr představí a oznámí vám, že vaše objednávka čeká v jenom z termoboxů, máte možnost ovlivnit podobu finálního doručení. Protáhnout si nohy od dlouhého zírání do televize můžete seběhnutím před dům, kde vám kurýr vaši objednávku s úsměvem předá. Wolt však nabízí i ten největší komfort - doručení přímo před dvěře vašeho bytu. Stačí jen kurýrovi sdělit patro nebo číslo dvěří vašeho domu a je vyřízeno.

Vzhledem k aktuální situaci Wolt nabízí, podobně jako mnoho dalších doručovacíh služeb, možnost bezkontaktního doručení. Kurýr objednávku nechá před vašimi dveřmi, vzdálí se na bezpečnou vzdálenost a počká až do chvíle, kdy budete mít objednávku čistě ve vašich rukou.

 

Během jedné směny se kurýři potkají s desítkami zákazníků a zažijí plno nevšedních situací. Na závěr našeho setkání jsme se šéf kurýra Patrika zeptaly na nějakou vtipnout příhodu, co během svého působení ve Wolt zažil: "V zákaznické aplikaci je možnost připsání poznámky k objednávce - zákazníci zde častokrát píší třeba číslo bytu nebo barvu domu. Jednou jsem však přijal objednávku s poznámkou, ve které stálo: Moc prosím, zastavte se na benzínku vedle našeho domu a vyzvedněte mi tam krabičku cigaret, při dovozu proplatím a dám tučné dýško. Tak jsem si řekl, proč ne. Na benzinku jsem se zastavil, vyzvedl vše potřebné a zákazníkovi cigarety společně s objednávkou doručil. Ten měl velkou radost a já jsem odcházel s dýškem a dobrým pocitem."

 

#food #jídlo #rozhovor #rozvoz jídla

reklama

Další články